Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieńsku

Bolesławiecka 18, 59-930 Pieńsk

 

PRAWNIK

Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieńsku zwany dalej Zamawiającym zaprasza do złożenia oferty na Wybór Wykonawcy do realizacji zadania 2  Realizacja usług aktywnej integracji wobec osób z niepełnosprawnościami, bezrobotnych lub biernych zawodowo świadczącego usługę przeprowadzenia poradnictwa prawnego w okresie od maja 2022 roku do grudnia 2022 roku.  

Projekt w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. pn. Każdy jest ważny-Aktywna Integracja w Gminie Pieńsk nr RPDS.09.01.01-02-0109/20-00
realizowanego przez Miejsko Gminny  Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieńsku

I. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa:

przeprowadzenia indywidualnych zajęć z zakresu poradnictwa prawnego  45 Uczestników projektu pn. „Każdy jest ważny – Aktywna Integracja w Gminie Pieńsk ”,  w ramach zadania 2 - Realizacja usług aktywnej integracji wobec osób z niepełnosprawnościami, bezrobotnych lub biernych zawodowo w   łącznym wymiarze 270 godzin zegarowych (tematyka wg potrzeb UP m.in. formy przekazywania własności,  problematyka zadłużeń sprawy mieszkaniowe oraz praw konsumenckie itp.).                            

2. Miejsce świadczenie usługi:

Pieńsk, ul. Bolesławiecka 18A  lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego.

3. Liczba godzin świadczenia usług wynosi: :                       

  1. 270 godzin   od  maja 2022 r. do grudnia 2022 r.- indywidualne poradnictwo  prawne.  
  2. Szczegółowy harmonogram zajęć świadczenia usługi doprecyzowujący dni oraz godziny prowadzenia zajęć, zostanie ustalony wspólnie z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 

4. Termin realizacji zamówienia:

od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r.

5.  Zakres czynności polegać będzie miedzy innymi na :

  1. udzielnie 45  Uczestnikom Projektu skonkretyzowanej informacji o obowiązującym stanie prawnym w zakresie m.in. prawa rodzinnego, prawa cywilnego, prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa administracyjnego, z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie, pomocy społecznej, itp. o przysługujących j uprawnieniach, o spoczywających  obowiązkach, udzielanie porad i wskazówek, co do sposobu występowania przed sądem, wskazanie osobie uprawnionej sposobu rozwiązania jej problemu prawnego oraz pomocy w sporządzaniu pism tj. udzielanie porad prawnych co do rodzaju, formy i treści pisma, udzielenie praktycznych wskazówek, co do sposobu sporządzania pism, sprawdzanie oraz poprawienie pisma sporządzonego przez osobę uprawnioną.
  2. dokumentowaniu ww. działań zgodnie z wymaganiami zamawiającego
  3. współpracy z koordynatorem projektu oraz z innymi specjalistami realizującymi zadania w ramach projektu.

6.Osoba realizująca zadania w obszarze wsparcia winna posiadać:

  1. Wykształcenie wyższe umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia będącego przedmiotem zapytania
  2. Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu wsparcia indywidualnego z zakresu poradnictwa prawnego, przy czym minimalne doświadczenie jest nie krótsze niż 2 lata .
  3. Wymagane predyspozycje i kompetencje: komunikatywność, odporność na stres,  kreatywność, cierpliwość, odpowiedzialność, odporność emocjonalna, empatia,  podzielność uwagi, dokładność i spostrzegawczość, dążenie do rozwoju, praca w  zespole, zaangażowanie, branie odpowiedzialności, budowanie relacji.
  4. pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  5. nie była karana za przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajności, przeciwko rodzinie i opiece, przeciwko czci i nietykalności cielesnej (Rozdz. 25-27 KK) i nie toczy się w stosunku do niej postępowanie karne 

7. Wykonawca winien prowadzić dokumentację

w sposób zgodny ze szczegółowymi instrukcjami, które zostaną mu przekazane na spotkaniu organizacyjnym. Wymaganą dokumentację stanowią:

  1. karty czasu  pracy zawierające opis prowadzonych działań,
  2. harmonogramy zajęć (uzgodnionym z Zamawiającym),
  3. dziennik zawierający nazwiska prowadzącego zajęcia, terminy, godziny i tematy poszczególnych zajęć
  4. listy obecności na zajęciach (zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego),

Wszystkie dokumenty przekazywane uczestnikom i Zamawiającemu winny być oznakowane, zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Wykonawca ww. oznakowanie może pobrać (otrzymać) od Zamawiającego wersji elektronicznej po podpisaniu umowy.

8. Wymagania ogólne:

  1. Wykonawcę lub osoby realizujące zamówienie (animator) będzie obowiązywał miesięczny limit zaangażowania zawodowego personelu w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów wynoszący 276 godzin miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie, a także jego aktualizacji w ramach realizacji umowy.
  3. Wykonawca nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego (rozumie się przez to Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym lub instytucję, do której Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym delegowała zadania związane z zarządzaniem Programem Operacyjnym) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).

II. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:

  1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
  2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej -Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
  3. zdolności technicznej lub zawodowej tj.- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponować min 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia- załącznik nr 4 

Wykonawca, który nie spełni wymagań określonych w zaproszeniu podlega wykluczeniu.

III. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Wypełniony formularz oferty „Oferta” – wg załącznika nr 1 do zapytania.
  2. Oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 2 do zapytania.
  3. Zestawienie kosztów zadania – załącznik 3 do zapytania.
  4. Wykaz kadry przeznaczonej do realizacji zadania –  wg załącznik nr 4 do zapytania 
  5. Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym – wg załącznika nr 5 do zapytania.
  6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli dotyczy).

IV. KRYTERIA OCENY OFERT I INFORMACJE O WAGACH PUNKTOWYCH WRAZ Z OPISEM PRZYZNAWANIA PUNKTACJI

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
    1. Cena –A(x) – 80%
    2. Doświadczenie zawodowe - 20 %

Cenę należy przedstawić wg. Formularza cenowego- załącznik nr 3 do niniejszego zapytania cenowego.

ad 1.1. pkt. 2)

B(x) Doświadczenie osób 

Zamawiający będzie oceniał oferty przyznając punkty za udokumentowane doświadczenie przyznając punkty wg następującej zasady:

  1. od 3 m-cy do 6 m-cy (włącznie) doświadczenia związanego ze świadczeniem usług psychologicznych - 5 pkt
  2. powyżej 6 m-cy do 12 m-cy (włącznie) doświadczenia związanego ze świadczeniem usług psychologicznych - 10 pkt
  3. powyżej 12 m-cy doświadczenia związanego ze świadczeniem usług psychologicznych - 20 pkt

Do wyliczenia tego kryterium będą brane pełne miesiące posiadanego doświadczenia.

Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać od jednego członka komisji, wynosi 100.

V. SPOSÓB, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Bolesławiecka 18 , 59-930 Pieńsk , do dnia 11.05.2022r. r. do godz. 14:00 z dopiskiem na kopercie:
    Oferta na realizację usług aktywnej integracji wobec osób z niepełnosprawnościami, bezrobotnych lub biernych zawodowo poprzez świadczenie usługi poradnictwa prawnego w ramach realizacji projektu "Każdy jest ważny – Aktywna Integracja w Gminie Pieńsk realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Pieńsku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  2. Oferta wraz z załącznikami powinna być trwale spięta i podpisana przez osobę upoważnioną do złożenia oferty.
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający: poprawi, omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w zestawieniu kosztów zadania z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, które nie powodują istotnych zmian w treści oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

VI. Wybór najkorzystniejszej oferty

  1. Zamawiający  uzna  za  najkorzystniejszą  ofertę,  która  spełnia  wszystkie  wymogi  określone w zapytaniu ofertowym, oraz która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów
    - otrzyma największą ilość punktów.
  2. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców którzy złożyli oferty, o wynikach postępowania.
  3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejszą, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie zawarcia umowy.
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego działania.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowanie jeżeli cena  najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
  6. Informację o wyborze Wykonawcy lub o unieważnieniu postępowania o udzielenie  zamówienia Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego i w Bazie Konkurencyjności.

VII. TERMIN REALIZACJI UMOWY

Od daty podpisania umowy  do dnia 31.12.2022 r. zgodnie z realizacją projektu "Każdy jest ważny – Aktywna Integracja w Gminie Pieńsk

VIII. INFORMACJE NA TEMAT ZAKAZU POWIĄZAŃ OSOBOWYCH   LUB KAPITAŁOWYCH

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

IX. WARUNKI ZMIAN UMOWY

  1. Zamawiający przewiduje następujące zmiany:
    1. w razie zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych,
    2. w wyjątkowych sytuacjach zmiana osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w zaproszeniu i posiadały min. takie same doświadczenie.
    3. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności niezależnych od stron, stanowiących obiektywną przeszkodę w wykonaniu przedmiotu umowy - o okres trwania przeszkody.
    4. zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia umowy w przypadku zmian terminów w umowach pomiędzy Zamawiającym a instytucjami pośredniczącą i zarządzającą realizację Projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie – o okres przesunięcia.
  2. Nie stanowi zmiany umowy:
  3. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
  4. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
  5. jednorazowe zastępstwo osób realizujących zamówienie, w jednostkowych nagłych uzasadnionych przypadkach, pod warunkiem, że osoby te spełniają wymagania określone w Zaproszeniu.
  6. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

X. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych,
  2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu podobnych usług.
  3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie, podpisanie umowy po terminie związania ofertą za zgodą Wykonawcy z przyczyn obiektywnych występujących po stronie Zamawiającego (np. z powodu braku środków finansowych).
  4. Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy Pzp.
    Zamówienie realizowane jest na podstawie wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  5. Złożenie przez Państwa oferty nie jest równoznaczne z jej wyborem i zawarciem umowy.
  6. Osobą do kontaktu jest Katarzyna Osak, tel. 75 77 85 922
  7. Oferta wraz z załącznikami powinna być złożona na poniższych wzorach.
  8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje że powyższe informacje zawarte są w projekcie umowy. 

Załączniki:

INFORMACJA Z WYBORU PRAWNIK

Utworzono dnia 16.05.2022, 15:32

ZAŁACZNIK NR 1-OFERTA

Utworzono dnia 27.04.2022, 16:48

ZAŁACZNIK NR 2- OŚWIADCZENIE

Utworzono dnia 27.04.2022, 16:48

ZAŁACZNIK NR 3-ZESTAWIENIE KOSZTÓW

Utworzono dnia 27.04.2022, 16:48

ZAŁACZNIK NR 4- WYKAZ OSÓB

Utworzono dnia 27.04.2022, 16:48

ZAŁACZNIK NR 5-OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ

Utworzono dnia 27.04.2022, 16:48

Informacje

Liczba wyświetleń: 136
Utworzono dnia: 27.04.2022

Historia publikacji

  • 16.05.2022 15:35, Administrator
    Edycja załącznika: INFORMACJA Z WYBORU PRAWNIK
  • 16.05.2022 15:34, Administrator
    Edycja załącznika: Załącznik
  • 16.05.2022 15:32, Administrator
    Dodanie załącznika: Załącznik