Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieńsku

Bolesławiecka 18, 59-930 Pieńsk

 

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH

KIEROWNIK MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W PIEŃSKU

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY – REFERENT DS ADMINISTRACYJNYCH

 

 

 

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Praca jednozmianowa w siedzibie MGOPS w Pieńsku

Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy – 8 godzin dziennie

Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2022 r.

 

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

 

Wymagania niezbędne:

  1. 1. obywatelstwo polskie,

    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

    3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

    4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
    przestępstwo skarbowe,

    5. nieposzlakowana opinia,

    6. wykształcenie średnie

 

Wymagania dodatkowe:

1. umiejętność obsługi komputera

2. umiejętność posługiwania się oprogramowaniem biurowym

3. umiejętność obsługi drukarki, ksera, skanu

4. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa

5. umiejętność redagowania pism urzędowych

6. umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy, terminowość, odpowiedzialność,

komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, samodzielność,

7. gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych

 

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, m.in.

  1. Prowadzenie rejestru korespondencji wpływającej oraz wydawanie pism za pokwitowaniem poszczególnym pracownikom.

  2. Przygotowywanie, wysyłanie i odbieranie przesyłek z Urzędu Pocztowego w Pieńsku.

  3. Odbieranie poczty elektronicznej z adresu sekretariat@naszops.piensk.pl i przekazywanie jej na adresy mailowe pracowników oraz wysyłanie wiadomości z w/w adresu mailowego.

  4. Obsługa e-PUAP.

  5. Prowadzenie strony internetowej ośrodka (m.in. umieszczanie bieżących informacji i ogłoszeń, usuwanie nieaktualnych wiadomości, wprowadzanie zmian itp.).

  6. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem strony BIP, w tym stały nadzór merytoryczny nad wprowadzaniem i publikowaniem informacji w BIP.

  7. Prowadzenie dokumentacji związanej z kontrolą zarządczą w ośrodku.

  8. Obsługa oraz archiwizacja dokumentów.

  9. Prowadzenie różnych spraw administracyjnych pod kierownictwem przełożonego (ścisła współpraca, przygotowywanie pism, analiz, raportów dla kierownika ośrodka).

  10. Pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej.

  11. Pomoc w obsłudze Programu TT-Pomoc (wprowadzanie wniosków klientów ośrodka oraz wydawanie decyzji).

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) -  informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer  telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg  dotychczasowego zatrudnienia, opatrzony własnoręcznym podpisem

  2. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem

  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kopie świadectw pracy – poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,

  4. inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach – poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,

  5. oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie, (zał. nr 1)

  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,

  9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku.

 

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru:

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MGOPS w Pieńsku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w m-cu marcu 2022 r. nie przekroczył 6%.

 

Miejsce i czas złożenia dokumentów:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 29 kwietnia 2022 r. do godz. 12.00 osobiście w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pieńsku, lub pocztą na adres ośrodka

(ul. Bolesławiecka 18; 59-930 Pieńsk).

Zarówno aplikacje złożone bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej kopercie z dopiskiem:Nabór na stanowisko referenta ds administracyjnych”.

Na kopercie proszę zamieścić imię i nazwisko kandydata z numerem telefonu kontaktowego.

W przypadku przesyłania dokumentów za datę wpływu uznaje się datę wpływu do ośrodka.

Dokumentacja konkursowa złożona po terminie zostanie odesłana.

 

Informacje dodatkowe

 

Postępowanie składać się będzie z II etapów:

I etap – wstępna rekrutacja kandydatów – złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni indywidualnie o terminie kolejnego etapu naboru, nie później niż w przeddzień posiedzenia komisji rekrutacyjnej.

 

II etap – rekrutacja końcowa kandydatów - test kwalifikacyjny lub rozmowa kwalifikacyjna, podczas której sprawdzona będzie wiedza kandydatów na temat aktów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieńsku oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieńsku.

 

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieńsku zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny.

 

Szczegółowych informacji udziela Kierownik Ośrodka tel. 75 77 85 921

 

 

Kierownik MGOPS w Pieńsku

Dorota Szubartowska

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieńsku (59-930) przy ulicy Bolesławieckiej 18. Z administratorem można skontaktować się mailowo: sekretariat@piensk.naszops.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo: iod@piensk.com.pl .

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie zgody
(art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w przypadku danych dotyczących zdrowia.

4) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa.

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów.

6) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.

7) Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.

8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

 

 

 

 

Załączniki:

OŚWIADCZENIE

Utworzono dnia 19.04.2022, 13:59

Informacje

Liczba wyświetleń: 158
Utworzono dnia: 19.04.2022

Historia publikacji

  • 19.04.2022 13:59, Administrator
    Edycja strony: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
  • 19.04.2022 13:59, Administrator
    Dodanie załącznika: OŚWIADCZENIE
  • 19.04.2022 13:58, Administrator
    Dodanie strony: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH