Zapytanie ofertowe nr 4/KJWP/2022- Wybór specjalisty seksuologa
Zapytanie ofertowego Nr 4/KJWP/22
prowadzone zgodnie rozeznanie cenowe
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieńsku zwany dalej Zamawiającym zaprasza do złożenia oferty na Wybór specjalisty seksuologa
Realizacja usług aktywnej integracji wobec rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym poprzez wsparcie specjalistów- seksuolog- indywidualne i grupowe poradnictwo seksuologiczne. Realizacja zajęć indywidualnych i grupowych przez seksuologa w okresie od sierpnia 2022 roku do grudnia 2022 roku .
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. pn. Każdy jest ważny-Aktywna Integracja w Gminie Pieńsk nr RPDS.09.01.01-02-0109/20-00 realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieńsku
I. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wsparcie seksuologa w obszarze pracy psychologicznej i psychoedukacyjnej, która pomoże lepiej zrozumieć uczestnikom, swoje potrzeby seksualne, ale także rozwiązać trudności w tym obszarze.
dla 15 rodzin - Uczestników projektu pn. „Każdy jest ważny – Aktywna Integracja w Gminie Pieńsk ”, w ramach zadania 4 - Realizacja usług aktywnej integracji wobec rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w wymiarze
spotkania indywidualne 1 rodzina x 4 godziny
spotkania grupowe 2 grupy x 8 godzin
-
16 godzin 2 grupy po 8 godzin -grupowe wsparcie seksuologiczne
-
60 godzin 15 rodzin, każda po 4 godziny - indywidualne wsparcie seksuologiczne
2. Miejsce świadczenia usługi:
Pieńsk, ul. Bolesławiecka 18A lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego
3. Liczba godzin świadczenia usług wynosi:
-
16 godzin 2 grupy po 8 godzin -grupowe wsparcie seksuologiczne
-
60 godzin 15 rodzin, każda po 4 godziny – indywidualne wsparcie seksuologiczne
-
Szczegółowy harmonogram zajęć świadczenia usługi doprecyzowujący dni oraz godziny prowadzenia zajęć, zostanie ustalony wspólnie z Wykonawcą po podpisaniu umowy.
4. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy, nie później niż do dnia 31.12.2022 r, termin ustalony wspólnie z Zamawiającym.
5.Osoba realizująca zadania w obszarze wsparcia winna posiadać:
-
Wykształcenie wyższe o specjalności seksuolog
-
minimum 2 lata doświadczenia w zawodzie
-
Wymagane predyspozycje i kompetencje: komunikatywność, odporność na stres, kreatywność, cierpliwość, odpowiedzialność, odporność emocjonalna, empatia, podzielność uwagi, dokładność i spostrzegawczość, dążenie do rozwoju, praca w zespole, zaangażowanie, branie odpowiedzialności, budowanie relacji.
-
pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
nie była karana za przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajności, przeciwko rodzinie i opiece, przeciwko czci i nietykalności cielesnej (Rozdz. 25-27 KK) i nie toczy się w stosunku do niej postępowanie karne.
7. Wykonawca winien prowadzić dokumentację w sposób zgodny ze szczegółowymi instrukcjami, które zostaną mu przekazane na spotkaniu organizacyjnym. Wymaganą dokumentację stanowią:
-
karty czasu pracy zawierające opis prowadzonych działań,
-
harmonogramy zajęć (uzgodnione z Zamawiającym),
-
dziennik zawierający nazwiska prowadzącego zajęcia, terminy, godziny i tematy poszczególnych zajęć
-
listy obecności na zajęciach (zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego), Wszystkie dokumenty przekazywane uczestnikom i Zamawiającemu winny być oznakowane, zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Wykonawca ww. oznakowanie może pobrać (otrzymać) od Zamawiającego wersji elektronicznej po podpisaniu umowy.
8. Wymagania ogólne:
-
Wykonawcę lub osoby realizujące zamówienie będzie obowiązywał miesięczny limit zaangażowania zawodowego personelu w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów wynoszący 276 godzin miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
-
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie, a także jego aktualizacji w ramach realizacji umowy.
-
Wykonawca nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego (rozumie się przez to Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym lub instytucję, do której Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym delegowała zadania związane z zarządzaniem Programem Operacyjnym) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).
II. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
-
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
-
sytuacji ekonomicznej lub finansowej -Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
-
zdolności technicznej lub zawodowej tj.- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponować min 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia- załącznik nr 4
Wykonawca, który nie spełni wymagań określonych w zaproszeniu podlega wykluczeniu.
III. WYMAGANE DOKUMENTY:
-
Wypełniony formularz oferty „Oferta” – wg załącznika nr 1 do zapytania.
-
Oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 2 do zapytania.
-
Zestawienie kosztów zadania – załącznik 3 do zapytania.
-
Wykaz kadry przeznaczonej do realizacji zadania – wg załącznik nr 4 do zapytania
-
Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym – wg załącznika nr 5 do zapytania.
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli dotyczy).
IV. KRYTERIA OCENY OFERT I INFORMACJE O WAGACH PUNKTOWYCH WRAZ Z OPISEM PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
-
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
-
Cena –A(x) – 80%
-
Doświadczenie zawodowe - 20 %
-
Cenę należy przedstawić wg. Formularza cenowego- załącznik nr 3 do niniejszego zapytania cenowego.
ad 1.1. pkt. 2)
B(x) Doświadczenie osób
Zamawiający będzie oceniał oferty przyznając punkty za udokumentowane doświadczenie przyznając punkty wg następującej zasady:
-
od 3 m-cy do 6 m-cy (włącznie) doświadczenia związanego ze świadczeniem usług psychologicznych - 5 pkt
-
powyżej 6 m-cy do 12 m-cy (włącznie) doświadczenia związanego ze świadczeniem usług dotyczących zapytania ofertowego - 10 pkt
-
powyżej 12 m-cy doświadczenia związanego ze świadczeniem usług dotyczących zapytania ofertowego - 20 pkt
Do wyliczenia tego kryterium będą brane pełne miesiące posiadanego doświadczenia.
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać od jednego członka komisji, wynosi 100.
V. SPOSÓB, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
-
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Bolesławiecka 18 , 59-930 Pieńsk, do dnia 17.08.2022r. r. do godz. 14:00 z dopiskiem na kopercie:
Oferta na realizację usług aktywnej integracji wobec rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w ramach realizacji projektu "Każdy jest ważny – Aktywna Integracja w Gminie Pieńsk realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Pieńsku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – Wybór seksuologa . -
Oferta wraz z załącznikami powinna być trwale spięta i podpisana przez osobę upoważnioną do złożenia oferty.
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający: poprawi, omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w zestawieniu kosztów zadania z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, które nie powodują istotnych zmian w treści oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
VI. Wybór najkorzystniejszej oferty
-
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która spełnia wszystkie wymogi określone w zapytaniu ofertowym, oraz która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów - otrzyma największą ilość punktów.
-
Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców którzy złożyli oferty, o wynikach postępowania.
-
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejszą, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie zawarcia umowy.
-
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego działania.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
-
Informację o wyborze Wykonawcy lub o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego i w Bazie Konkurencyjności.
VII. TERMIN REALIZACJI UMOWY
Od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r. zgodnie z realizacją projektu "Każdy jest ważny – Aktywna Integracja w Gminie Pieńsk.
VIII. INFORMACJE NA TEMAT ZAKAZU POWIĄZAŃ OSOBOWYCH LUB KAPITAŁOWYCH
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
-
uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
-
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
IX. WARUNKI ZMIAN UMOWY
-
Zamawiający przewiduje następujące zmiany:
-
w razie zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych,
-
w wyjątkowych sytuacjach zmiana osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w zaproszeniu i posiadały min. takie same doświadczenie.
-
zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności niezależnych od stron, stanowiących obiektywną przeszkodę w wykonaniu przedmiotu umowy - o okres trwania przeszkody.
-
zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia umowy w przypadku zmian terminów w umowach pomiędzy Zamawiającym a instytucjami pośredniczącą i zarządzającą realizację Projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie – o okres przesunięcia.
-
-
Nie stanowi zmiany umowy:
-
zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
-
zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
-
jednorazowe zastępstwo osób realizujących zamówienie, w jednostkowych nagłych uzasadnionych przypadkach, pod warunkiem, że osoby te spełniają wymagania określone w Zaproszeniu.
-
Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
X. INFORMACJE OGÓLNE
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych,
-
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie, podpisanie umowy po terminie związania ofertą za zgodą Wykonawcy z przyczyn obiektywnych występujących po stronie Zamawiającego (np. z powodu braku środków finansowych).
-
Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy Pzp.
Zamówienie realizowane jest na podstawie wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. -
Złożenie przez Państwa oferty nie jest równoznaczne z jej wyborem i zawarciem umowy.
-
Osobą do kontaktu jest Katarzyna Osak, tel. 75 77 85 922
-
Oferta wraz z załącznikami powinna być złożona na poniższych wzorach.
-
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje że powyższe informacje zawarte są w projekcie umowy.