Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieńsku

Bolesławiecka 18, 59-930 Pieńsk

 

Zapytanie Ofertowe Nr 3/KJWP/23-ROZSTRZYGNIĘCIE

Zapytanie ofertowe Nr 3/KJWP/23
 
prowadzone zgodnie z zasadą rozeznania cenowego
 
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieńsku zwany dalej Zamawiającym zaprasza
do złożenia oferty na przeprowadzenie prelekcji w ramach cyklu ,,Żyję długo i
zdrowo’’, dla 140 dla uczestników projektu realizowanego w ramach Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. pn.
Każdy jest ważny-Aktywna Integracja w Gminie Pieńsk nr RPDS.09.01.01-02-0109/20-00
realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieńsku
 
I. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
 
Przedmiot zamówienia
 
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prelekcji w ramach cyklu ,,Żyję
długo i zdrowo’’, na terenie Miasta i Gminy Pieńsk dla 140 uczestników podzielonych
na grupy w ilości łącznej 280 godzin zegarowych.
 
2 Liczba uczestników kursu może ulec zmianie (w uzasadnionych przypadkach
niezależnych od Zamawiającego, np. rezygnacja z udziału w projekcie);
 
3. Zajęcia będą odbywały się w dni robocze, od poniedziałku do piątku , dopuszcza się
również dni weekendowe .
 
4. Miejsce realizacji: województwo dolnośląskie, powiat zgorzelecki. Miejsce realizacji
zajęć zapewnia Zleceniodawca.
 
5. Szczegółowy harmonogram zajęć świadczenia usługi doprecyzowujący dni oraz
godziny prowadzenia zajęć leży po stronie Wykonawcy.
 
6.Zamawiający nie dopuszcza przeprowadzenia zajęć on line.
 
7.Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe, w tym niezbędny
sprzęt oraz materiały na potrzeby realizacji zajęć . Poniesiony koszt na powyższy cel
zostanie zrefundowany przez Zleceniodawcę po przedstawieniu faktury zakupu.
 
8.Wykonawca wyda każdemu uczestnikowi zajęć zaświadczenie (z odpowiednim
oznakowaniem promocyjnym, zgodnym z wytycznymi dla projektów realizowanych w
ramach RPO WD 2014 2020), przy czym wzór zaświadczenia zostanie przekazany
Zamawiającemu do akceptacji po zawarciu umowy.
 
9.Wykonawca prowadzi pełną dokumentację realizowanych form wsparcia. Wykonawca
zobowiązuje się do dostarczenia wszystkich list obecności, dzienników zajęć, kart czasu
pracy i innych dokumentów związanych z realizacją usługi, o które zwróci się
Zamawiający, do biura projektu mieszczącego się w MGOPS w Pieńsku, ul. Bolesławiecka
18 59-930 Pieńsk, niezwłocznie po zakończeniu kursów.
 
4. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy, nie później niż do dnia 30.06.2023 r, termin ustalony wspólnie
z Zamawiającym.
 
5. Wymagania ogólne:
1. Wykonawcę lub osoby realizujące zamówienie będzie obowiązywał miesięczny limit
    zaangażowania zawodowego personelu w realizację wszystkich projektów finansowanych
    z funduszy strukturalnych i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz
    działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i
    innych podmiotów wynoszący 276 godzin miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących
    Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego
    Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz
    Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego
    oświadczenia w tym zakresie, a także jego aktualizacji w ramach realizacji umowy.
3. Wykonawca nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji Programu
    Operacyjnego (rozumie się przez to Instytucję Zarządzającą Programem
    Operacyjnym lub instytucję, do której Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym
    delegowała zadania związane z zarządzaniem Programem Operacyjnym)
    na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne
    finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w
    ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu
    Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020). 
 
II. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonania oceny spełniania warunków:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
1. Posiadają czynny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;posiadają niezbędną
wiedzę i doświadczenie.
2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do
wykonania zamówienia
3. Dysponują kadrą posiadającą doświadczenie zawodowe w prowadzeniu w/w
kursów. Weryfikacja doświadczenia kadry nastąpi na podstawie załącznika nr 4
”Informacja o osobach wskazanych do realizacji zamówienia”. Zamawiający zastrzega
prawo do każdorazowej weryfikacji kadry wyznaczonej do realizacji usługi pod kątem
spełniania wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
5. Złożą oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
z Zamawiającym.
 
Wykonawca, który nie spełni wymagań określonych w zaproszeniu podlega wykluczeniu.
 
III. WYMAGANE DOKUMENTY:
     1. Wypełniony formularz oferty „Oferta” – wg załącznika nr 1 do zapytania.
     2. Oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 2 do zapytania.
     3. Zestawienie kosztów zadania – załącznik 3 do zapytania.
     4. Wykaz kadry przeznaczonej do realizacji zadania – wg załącznik nr 4 do zapytania
     5. Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym – wg załącznika nr 5 do zapytania.
     6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
        gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli dotyczy).
 
IV. KRYTERIA OCENY OFERT I INFORMACJE O WAGACH
PUNKTOWYCH WRAZ Z OPISEM PRZYZNAWANIA
PUNKTACJI
 
     1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym
         kryterium :
                     1. Cena –A(x) – 100%
Cenę należy przedstawić wg. Formularza cenowego- załącznik nr 3 do niniejszego
zapytania cenowego.
 
V. SPOSÓB, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
 
     1. Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Bolesławiecka 18 , 59-930 Pieńsk,
         do dnia 30.01.2023 r. r. do godz. 14:00 z dopiskiem na kopercie:
         Oferta na przeprowadzenie prelekcji w ramach cyklu ,,Żyję długo i zdrowo’’
         w ramach realizacji projektu "Każdy jest ważny – Aktywna Integracja w Gminie
         Pieńsk realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodkiem Pomocy Społecznej
         w Pieńsku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
         Dolnośląskiego 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego
         Funduszu Społecznego .
     2. Oferta wraz z załącznikami powinna być trwale spięta i podpisana przez osobę upoważnioną
         do złożenia oferty.
     3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający: poprawi, omyłki pisarskie oraz oczywiste
         omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w zestawieniu kosztów zadania z
         uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne
         omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, które nie powodują istotnych
         zmian w treści oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym Wykonawcę, którego
         oferta została poprawiona.
 
VI. Wybór najkorzystniejszej oferty
 
      1. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która spełnia wszystkie wymogi
          określone w zapytaniu ofertowym, oraz która przedstawia najkorzystniejszy bilans
          ceny - otrzyma największą ilość punktów.
      2. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców
          którzy złożyli oferty, o wynikach postępowania.
      3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejszą, zostanie poinformowany
          przez Zamawiającego o miejscu i terminie zawarcia umowy.
      4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia
          umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych
          ofert, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie
          projektu na realizację niniejszego działania.
      5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej
          oferty przewyższy kwotę którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie
          zamówienia.
      6. Informację o wyborze Wykonawcy lub o unieważnieniu postępowania o udzielenie
          zamówienia Zamawiający powiadomi telefonicznie lub drogą elektroniczną.
 
VII. TERMIN REALIZACJI UMOWY
 
Od daty podpisania umowy do dnia 30.06.2023 r. zgodnie z realizacją projektu "Każdy jest
ważny – Aktywna Integracja w Gminie Pieńsk.
 
VIII. INFORMACJE NA TEMAT ZAKAZU POWIĄZAŃ
OSOBOWYCH LUB KAPITAŁOWYCH
 
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania
między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane
z przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w
szczególności na:
         1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
         2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów
             prawa lub nie został określony przez IZ PO,
         3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
         4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
             w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego
             stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 
IX. WARUNKI ZMIAN UMOWY
    1. Zamawiający przewiduje następujące zmiany:
            1. w razie zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych,
            2. w wyjątkowych sytuacjach zmiana osób realizujących zadania pod warunkiem,
                że osoby te będą spełniały wymagania określone w zaproszeniu i posiadały
                min. takie same doświadczenie.
            3. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych
                okoliczności niezależnych od stron, stanowiących obiektywną
                przeszkodę w wykonaniu przedmiotu umowy - o okres trwania przeszkody.
            4. zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia umowy w przypadku zmian terminów
                w umowach pomiędzy Zamawiającym a instytucjami pośredniczącą i zarządzającą
                realizację Projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie  – o okres przesunięcia.
     2. Nie stanowi zmiany umowy:
             1. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
             2. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między
                 stronami.
             3. jednorazowe zastępstwo osób realizujących zamówienie, w jednostkowych
                nagłych uzasadnionych przypadkach, pod warunkiem, że osoby te spełniają
                wymagania określone w Zaproszeniu.
    3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod
        rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
 
X. INFORMACJE OGÓLNE
 
    1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych,
    2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania
        ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega
        sobie, podpisanie umowy po terminie związania ofertą za zgodą Wykonawcy
        z przyczyn obiektywnych występujących po stronie Zamawiającego (np. z powodu
        braku środków finansowych).
     3. Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy Pzp.
         Zamówienie realizowane jest na podstawie wytycznych w zakresie kwalifikowalności
         wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego
         Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
     4. Złożenie przez Państwa oferty nie jest równoznaczne z jej wyborem i zawarciem umowy.
     5. Osobą do kontaktu jest Katarzyna Osak, tel. 75 77 85 922
     6. Oferta wraz z załącznikami powinna być złożona na poniższych wzorach.
     7. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
         2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
         z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
         oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
        (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje
        że powyższe informacje zawarte są w projekcie umowy.

Załączniki:

INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY

Utworzono dnia 01.02.2023, 09:41

Załącznik nr 1-OFERTA

Utworzono dnia 17.01.2023, 12:00

Załącznik nr 2-OŚWIADCZENIE

Utworzono dnia 17.01.2023, 12:01

Załącznik nr 3- ZESTAWIENIE KOSZTÓW

Utworzono dnia 17.01.2023, 12:03

Załącznik nr 4 - WYKAZ OSÓB

Utworzono dnia 17.01.2023, 12:04

Załącznik nr 5 - OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ

Utworzono dnia 17.01.2023, 12:05

Informacje

Liczba wyświetleń: 45
Utworzono dnia: 17.01.2023

Historia publikacji

  • 01.02.2023 09:43, Administrator
    Edycja dokumentu: Zapytanie Ofertowe Nr 3/KJWP/23-ROZSTRZYGNIĘCIE
  • 01.02.2023 09:41, Administrator
    Dodanie załącznika: INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY
  • 17.01.2023 12:06, Administrator
    Edycja dokumentu: Zapytanie Ofertowe Nr 3/KJWP/23