Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast

Zapytanie Ofertowe Nr 5/KJWP/23

Utworzono dnia 07.03.2023

Zapytanie ofertowe Nr 5/KJWP/23

prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności

Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieńsku zwany dalej Zamawiającym zaprasza do złożenia oferty na przeprowadzenie indywidualnego wsparcia psychologa dla osób wykluczonych społecznie ze względu na niepełnosprawność/niesamodzielność – 141 osób będących uczestnikami projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Każdy jest ważny-Aktywna Integracja w Gminie Pieńsk nr RPDS.09.01.01-02-0109/20-00 realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieńsku

CPV : 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

I. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnego wsparcia psychologa, na terenie Miasta i Gminy Pieńsk dla 141 uczestników w ilości łącznej 203 godzin zegarowych .

2. Liczba uczestników kursu może ulec zmianie (w uzasadnionych przypadkach niezależnych od Zamawiającego, np. rezygnacja z udziału w projekcie);

3. Spotkania będą odbywały się w dni robocze, od poniedziałku do piątku , dopuszcza się również dni weekendowe .

4. Miejsce realizacji: województwo dolnośląskie, powiat zgorzelecki. Miejsce realizacji zajęć zapewnia Zleceniodawca.

5. Szczegółowy harmonogram z świadczenia usługi doprecyzowujący dni oraz godziny prowadzenia wsparcia leży po stronie Wykonawcy.

6. Zamawiający nie dopuszcza przeprowadzenia zajęć on line.

7. Wykonawca prowadzi pełną dokumentację realizowanych form wsparcia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wszystkich list obecności, dzienników czynności i innych dokumentów związanych z realizacją usługi, o które zwróci się Zamawiający, do biura projektu mieszczącego się w MGOPS w Pieńsku, ul. Bolesławiecka 18 59-930 Pieńsk, niezwłocznie po zakończeniu kursów.

8. Minimalny zakres czynności podczas spotkań polegać będzie miedzy innymi na :

  • udzielaniu pomocy w formie poradnictwa, prowadzenia konsultacji psychologicznych,

  • wspomaganie uczestników w rozwoju i funkcjonowaniu społecznym,

  • pomocy w pokonywaniu trudności przez uczestników mających problemy osobiste i życiowe,

  • organizowaniu podczas spotkań takich sytuacji społecznych, które sprzyjać będą odreagowaniu napięć emocjonalnych i posłużą uczeniu się nowych umiejętności psychologicznych,

  • pomocy w lepszym funkcjonowaniu społecznym (np. uczenie rozpoznawania emocji i wyrażania ich stosownie do sytuacji, poznawanie mechanizmów uzależnień, uczenie współdziałania i współpracy w grupie),

  • dokumentowaniu ww. działań zgodnie z wymaganiami zamawiającego,

  • współpracy z koordynatorem projektu oraz z innymi specjalistami realizującymi zadania w ramach projektu.

9. Termin realizacji zamówienia:

Od dnia podpisania umowy, nie później niż do dnia 30.06.2023 r, termin ustalony wspólnie z Zamawiającym.

10. Wymagania ogólne:

  1. Wykonawcę lub osoby realizujące zamówienie będzie obowiązywał miesięczny limit zaangażowania zawodowego personelu w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów wynoszący 276 godzin miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

  2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia w tym zakresie, a także jego aktualizacji w ramach realizacji umowy.

  3. Wykonawca nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego (rozumie się przez to Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym lub instytucję, do której Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym delegowała zadania związane z zarządzaniem Programem Operacyjnym) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).

 

II. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:

1. Posiadają czynny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.

2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia

3. Dysponują kadrą posiadającą doświadczenie zawodowe w udzieleniu powyższego wsparcia . Weryfikacja doświadczenia kadry nastąpi na podstawie załącznika nr 4 ”Informacja o osobach wskazanych do realizacji zamówienia”. Zamawiający zastrzega prawo do każdorazowej weryfikacji kadry wyznaczonej do realizacji usługi pod kątem spełniania wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia.

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5. Złożą oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym.

6. Złożą oświadczenie o braku istnienia wykluczających powiązań w zakresie ograniczenia lub wyłączenia z możliwości wspierania ze środków publicznych podmiotów i osób, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne.

7. Wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, który jest związany z osobami lub podmiotami, względem których stosowane są środki sankcyjne i które figurują na stosownych listach.

 

Wykonawca, który nie spełni wymagań określonych w zaproszeniu podlega wykluczeniu.

III. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Wypełniony formularz oferty „Oferta” – wg załącznika nr 1 do zapytania.

  2. Oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 2 do zapytania.

  3. Zestawienie kosztów zadania – załącznik 3 do zapytania.

  4. Wykaz kadry przeznaczonej do realizacji zadania – wg załącznik nr 4 do zapytania

  5. Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym – wg załącznika nr 5 do zapytania

  6. Oświadczenie o braku istnienia wykluczających powiązań w zakresie ograniczenia lub wyłączenia z możliwości wspierania ze środków publicznych podmiotów i osób, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne - wg załącznika nr 6

  7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli dotyczy).

IV. KRYTERIA OCENY OFERT I INFORMACJE O WAGACH PUNKTOWYCH WRAZ Z OPISEM PRZYZNAWANIA PUNKTACJI

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium :

    1. Cena –A(x) – 100%

       

Cenę należy przedstawić wg. Formularza cenowego- załącznik nr 3 do niniejszego zapytania cenowego.

V. SPOSÓB, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Bolesławiecka 18 , 59-930 Pieńsk, do dnia 21.03.2023 r. r. do godz. 14:00 z dopiskiem na kopercie:
    Oferta na przeprowadzenie indywidualnego wsparcia psychologa dla osób wykluczonych społecznie ze względu na niepełnosprawność/niesamodzielność w ramach realizacji projektu "Każdy jest ważny – Aktywna Integracja w Gminie Pieńsk w realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Pieńsku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  2. Oferta wraz z załącznikami powinna być trwale spięta i podpisana przez osobę upoważnioną do złożenia oferty.

  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający: poprawi, omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w zestawieniu kosztów zadania z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, które nie powodują istotnych zmian w treści oferty, zawiadamiając niezwłocznie o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

VI. Wybór najkorzystniejszej oferty

  1. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która spełnia wszystkie wymogi  określone w zapytaniu ofertowym, oraz która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny - otrzyma największą ilość punktów.

  2. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców którzy złożyli oferty, o wynikach postępowania.

  3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejszą, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie zawarcia umowy.

  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego działania.

  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

  6. Informację o wyborze Wykonawcy lub o unieważnieniu postępowania o udzielenie  zamówienia Zamawiający powiadomi telefonicznie lub drogą elektroniczną.

VII. TERMIN REALIZACJI UMOWY

Od daty podpisania umowy do dnia 30.06.2023 r. zgodnie z realizacją projektu "Każdy jest ważny – Aktywna Integracja w Gminie Pieńsk.

VIII. INFORMACJE NA TEMAT ZAKAZU POWIĄZAŃ OSOBOWYCH LUB KAPITAŁOWYCH

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

IX. WARUNKI ZMIAN UMOWY

  1. Zamawiający przewiduje następujące zmiany:

    1. w razie zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych,

    2. w wyjątkowych sytuacjach zmiana osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w zaproszeniu i posiadały min. takie same doświadczenie.

    3. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności niezależnych od stron, stanowiących obiektywną przeszkodę w wykonaniu przedmiotu umowy - o okres trwania przeszkody.

    4. zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia umowy w przypadku zmian terminów w umowach pomiędzy Zamawiającym a instytucjami pośredniczącą i zarządzającą realizację Projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie – o okres przesunięcia.

  2. Nie stanowi zmiany umowy:

  3. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,

  4. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.

  5. jednorazowe zastępstwo osób realizujących zamówienie, w jednostkowych nagłych uzasadnionych przypadkach, pod warunkiem, że osoby te spełniają wymagania określone w Zaproszeniu.

  6. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

X. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych,

  2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie, podpisanie umowy po terminie związania ofertą za zgodą Wykonawcy z przyczyn obiektywnych występujących po stronie Zamawiającego (np. z powodu braku środków finansowych).

  3. Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy Pzp.
    Zamówienie realizowane jest na podstawie wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

  4. Złożenie przez Państwa oferty nie jest równoznaczne z jej wyborem i zawarciem umowy.

  5. Osobą do kontaktu jest Katarzyna Osak, tel. 75 77 85 922

  6. Oferta wraz z załącznikami powinna być złożona na poniższych wzorach.

  7. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje że powyższe informacje zawarte są w projekcie umowy.

ZAŁĄCZNIKI:

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Maj 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny

Imieniny:

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 32

W poprzednim tygodniu: 68

W tym miesiącu: 69

W poprzednim miesiącu: 370

Wszystkich: 28041